Clientportaal

Welkom bij het Cliëntportaal!
Via het Cliëntportaal heeft u altijd en overal toegang tot uw zorgdossier of het zorgdossier van uw naaste. Zo kunt u veilig en eenvoudig persoonlijke (zorg) informatie inzien, zoals het zorgleefplan, rapportages van betrokken zorgprofessionals en uw agenda.

Wat betekent het Cliëntportaal voor u?
 U heeft de regie; U bent beheerder van het portaal en bepaalt zélf waar uw familie/mantelzorger inzage in heeft. Als u dat zelf niet kunt is uw vertegenwoordiger daarvoor bevoegd.
 U bent op de hoogte; In het Cliëntportaal kunt u uw zorgplan inzien en de voortgang lezen. Kunt u het zelf niet goed uitleggen, dan kan uw familie of mantelzorger het lezen in het portaal.
 U wisselt informatie uit met uw verzorgenden; Met het Cliëntportaal is het mogelijk sneller en efficiënter informatie uit te wisselen. Alle betrokkenen zijn op de hoogte van uw situatie en kunnen ook vanuit huis inloggen. Via beveiligde berichten communiceert u met uw netwerk.
 U werkt samen met uw verzorgenden; Het Cliëntportaal helpt u de eigen regie te houden. U heeft inzage in uw dossier, waardoor u sneller uw wensen kunt uitspreken. Vragen over uw zorgverlening kunt u elk moment stellen. De zorg weet beter waar uw wensen liggen en dat verbetert uw kwaliteit van even.

Toestemmingsformulieren Clientportaal.docx